REFLEKSI UNTUK TUGASAN MINGGU KE-2

Assalamualaikum wbkt…

Pada minggu ini, saya dan kawan-kawan saya  ingatkan tutorial dah bermula.Jadi dalam pukul 9 lebih,hari jumaat (sepatutnya kelas pukul 8 pagi,tapi lewat bangun) saya pun datang ke makmal 4 fakulti pndidikan.Setibanya saya di sana,saya dapati tiada hanya kawan-kawan saya sahaja yang ada.Saya berasa hairan kerana kenapa  kelas tidak bermula lagi. Rupa-rupanya, tutorial bermula pada minggu depan. Jadi,tiada kelas pada hari tersebut..dan kami hanya kelas di KTAMS.(pergi makan..heheee)… dan pada pukul 10.00 pagi, kami pergi ke dewan budiman untuk kuliah pertama subjek ini…Pada hari tersebut,kami hanya diberi penerangan mengenai t konsep teknologi pendidikan, kegunaannya dalam pendidikan dan kepentingan teknologi dalam pendidikan kita….Keseluruhannya, kami dapat banyak pengalaman dan menyedari kepentingan teknologi dalam pendidikan…

